28.11.2016

- N


Wybaczcie mi, ale no ja pie#*@le. Jasne, Thor prawie wywołał wojnę z Jotunami, ale mam przypomnieć czyja to była wina? I mam przypomnieć kto wpadł na jakże genialny plan pt. "Tato, pokażę ci, że jestem lepszym królem od tego młotka, który prawie wywołał wojnę z Olbrzymami, więc zniszczę całą ich planetę i zabiję twojego ukochanego pierworodnego" - genialny plan, nie ma co. Tatuś na pewno byłby dumny i oddałby ci koronę. Na pewno, nasz ty mistrzu intrygi. I poważnie? Natasha? Laska wytrzymała w walce z super-żołnierzem powalające siedem sekund (yep, liczyłam), zanim dzielny mężczyzna nie przybiegł jej na pomoc, więc o czym my mówimy? Lepiej poinformuję cię, że teraz ziemi broni Wiedźma czerpiąca moc z Kamienia Nieskończoności, potężny android z Kamieniem Nieskończoności i wszechpotężna laska, która bez problemu zgniecie twojego brata. Więc ktoś tu dostanie wpiernicz, jak Thor zwoła przyjaciół na pomoc. 

Loki: Mówiłem mu, ze to głupi pomysł. Nie posłuchał mnie. Przecież wiedział lepiej. Czegokolwiek mi nie zarzucisz, nie możesz zaprzeczyć, że gdyby nie ta intryga wciąż myślałby tylko pięściami, w dodatku zostałby królem Asgardu. Sądzisz, że byłoby to dobre? 

3 komentarze:

  1. Tak, tak właśnie sądzę. Thor to doskonały wojownik wykształcony przez najlepszych nauczycieli Asgardu - co ty, księżniczko, powinieneś wiedzieć - i prędzej lub później zyskałby ogładę. Odyn nie wybierał się jeszcze na tamten świat i nie planował oddać mu tronu w tamtym momencie. Miałby więc czas, by nauczyć się jak być dobrym królem. Ludzie go kochali, to jego chcieli za króla, nie ciebie. I jeśli tylko dowiedzą się, że Odyn to nie Odyn, wkopią cię z powrotem do celi. A jeśli nie twoje machloje, bez problemu mógłbyś rządzić Asgardem zza tronu, ponieważ twój brat chciał cię za doradcę.

    OdpowiedzUsuń
  2. 41 yr old Data Coordiator Annadiane Breeze, hailing from Thorold enjoys watching movies like ...tick... tick... tick... and Table tennis. Took a trip to Sacred City of Caral-Supe Inner City and Harbour and drives a Grand Prix. Odwiedz strone glowna

    OdpowiedzUsuń