28.11.2016

- N

Nowego filmu czyli CA:CW czy tego o doktorku Dziwago? Jeśli chodzi o ten pierwszy, to blog jest jednym, wielkim spojlerem. Co prawda łącze komiksy, moją wyobraźnie i akcje z MCU, ale mogę przypadkiem zepsuć ci seans :( A co do bloga i crossovera – wyślę ci to na mail :) Loki: Jakie to uczucie, kiedy wie się, że całe życie przegrywa się z bratem, którego uważa się za głupszego i gorszego, i że choć się wygrało to tylko na chwilę, bo Thor w końcu wróci, skopie cię z tronu i zapewne boleśnie wyciągnie z ciebie informacje o tym, co stało się z Odynem? Więc czeka cię kolejna porażka. Yep, nie lubię cię. I nie groź mi, bo naślę na ciebie Wandę.

Marlenka: Szczerze, to obu, ugh xD


Loki: Cóż, jak to mówicie w Midgardzie, nie walcz z idiotami, mają przewagę liczebną. Thor jest głupszy i gorszy, prawie doprowadził do wojny z Jutonami, nie zauważyłaś? Jest silny i ma poparcie tłumu, to wszystko. Nie musimy się lubić. I kim jest Wanda? Poza tym, mam się obawiać kobiety? Do tej pory jedyną w której widzę choćby minimalną wartość jest wasza droga Natasha. Ale ona tez jest tylko śmiertelniczką, a to sprawia, że nie jesteście nic warci. Wystarczy poczekać, a poumieracie bez mojej pomocy. 




1 komentarz:

  1. Wybaczcie mi, ale no ja pierdole. Jasne, Thor prawie wywołał wojnę z Jotunami, ale mam przypomnieć czyja to była wina? I mam przypomnieć kto wpadł na jakże genialny plan pt. "Tato, pokażę ci, że jestem lepszym królem od tego młotka, który prawie wywołał wojnę z Olbrzymami, więc zniszczę całą ich planetę i zabiję twojego ukochanego pierworodnego" - genialny plan, nie ma co. Tatuś na pewno byłby dumny i oddałby ci koronę. Na pewno, nasz ty mistrzu intrygi.
    I poważnie? Natasha? Laska wytrzymała w walce z super-żołnierzem powalające siedem sekund (yep, liczyłam), zanim dzielny mężczyzna nie przybiegł jej na pomoc, więc o czym my mówimy? Lepiej poinformuję cię, że teraz ziemi broni Wiedźma czerpiąca moc z Kamienia Nieskończoności, potężny android z Kamieniem Nieskończoności i wszechpotężna laska, która bez problemu zgniecie twojego brata. Więc ktoś tu dostanie wpiernicz, jak Thor zwoła przyjaciół na pomoc.

    OdpowiedzUsuń