27.11.2016

- N

A miał jeden z tych obciachowych świątecznych swetrów :D? I co z Jane? Odpadła z bloga? 

Co do crossovera – mój Ask jest nieco specyficzny, ponieważ opiera się na rozplanowanej fabule. Wszystkie wydarzenia sprzed CA:CW prowadziły właśnie do CW lub wciąż ciągną się gdzieś w tle. W jednej z notek poruszyłam już temat Kamieni Nieskończności oraz faktu, że to ″ktoś z góry″ mógł zesłać Lokiego na ziemię, a Ultron uwięziony w berle i bliźniaki mogą być jego planami awaryjnymi. Akcja trzeciego Thora ma toczyć się niemal równo z CA:CW, więc planowałam wkręcić Gromowładnego w fabułę. Wiesz, wydarzył się Rangarok, wyczerpany Thor ląduje na ziemi i ostrzega pokłóconych kompanów przed ″tym z góry″. 

+ Nie wiem czy to coś u mnie, ale cytaty nie wyróżniają się od odpowiedzi :)

Thor: Wiesz, może to, że twoi kumple niemal pozabijali się nawzajem? Albo że część z nich to teraz przestępcy? Takie tam szczegóły, o których Heimdal mógł nie wspomnieć…


Marlena: Wiesz, naprawdę wstyd mi się przyznać, ale... nie widziałam jeszcze nowego filmu ;-; dlatego nie jestem w stanie odpowiedzieć konkretnie na żadne z pytań ;-; Jane nie wypadła, nie, wróci, gdy tylko nadrobię zaległości. A obiecuję, że zrobię to jak najszybciej :) Co do crossovera... nie wiem jeszcze na jakiej zasadzie ma to działać, ale w sumie jestem zainteresowana :D Zaktualizuję pytania, gdy tylko obejrzę ten film :) miło mi bardzo, że wciąż pamiętasz, że byłam :) Powracam z Welesem, musze przyznać, że gdyby nie podekscytowanie jego osobom nien zapytałabym cię o niego i nie wpadłabym też tu, aby odpowiedzieć na pytanie z zeszłego roku. Chwała Rogatemu Ojcu ;) A co do Thora i swetra... miał xD z reniferem xD


1 komentarz:

  1. Nowego filmu czyli CA:CW czy tego o doktorku Dziwago? Jeśli chodzi o to pierwsze, to mój blog jest jednym, wielkim spojlerem. Co prawda łącze komiksy, moją wyobraźnie i akcje z MCU, ale mogę przypadkiem zepsuć ci seans :(
    A co do bloga i crossovera – wyślę ci to na mail :)

    Loki: Jakie to uczucie, kiedy wie się, że całe życie przegrywa się z bratem, którego uważa się za głupszego i gorszego, i że choć się wygrało to tylko na chwilę, bo Thor w końcu wróci, skopie cię z tronu i zapewne boleśnie wyciągnie z ciebie informacje o tym, co stało się z Odynem? Więc czeka cię kolejna porażka.
    Yep, nie lubię cię. I nie groź mi, bo naślę na ciebie Wandę.

    OdpowiedzUsuń