27.11.2016

- N

Przyznaję, nie sądziłam, że doczekam się odpowiedzi :P

Marlena: Założyłam po prostu, że Thor nie zagłębił się w ziemską kulturę tak bardzo, by wczuć się w świętowanie jednego z naszych świąt i to do tego religijnych. Jasne, skomercjalizowanych jak diabli, ale jednak. 
+ Może zrobimy sobie kiedyś mały blogowy crossover :P? Ask Tony'ego upadł, więc go sobie podkradłam i przyznaję, że Thora w przyszłości też planowałam.

Jane, Darcy: Co u was? Co zmieniło się przez ten rok?

Thor: Słyszałeś o rozróbie w jaką wplątali się kilka miesięcy temu twoi midgardccy przyjaciele? I jak idzie załatwianie spraw w Asgardzie?

Marlena: Nie zgłębiał się w religię, jednak zgodził się spędzić z nami miły, przyjemny wieczór :) Crossover, powiadasz? Co dokładniej masz na myśli? Opowiedz mi, proszę ;)

Darcy: Moje życie zmienia się tak szybko odkąd poznałam Thora, że już nie nadążam... zmieniło się naprawdę dużo. 

Thor: ...Nie. Co się stało? Czy powinienem coś wiedzieć? 

1 komentarz:

  1. A miał jeden z tych obciachowych świątecznych swetrów :D? I co z Jane? Odpadła z bloga?

    Co do crossovera – mój Ask jest nieco specyficzny, ponieważ opiera się na rozplanowanej fabule. Wszystkie wydarzenia sprzed CA:CW prowadziły właśnie do CW lub wciąż ciągną się gdzieś w tle. W jednej z notek poruszyłam już temat Kamieni Nieskończności oraz faktu, że to ″ktoś z góry″ mógł zesłać Lokiego na ziemię, a Ultron uwięziony w berle i bliźniaki mogą być jego planami awaryjnymi. Akcja trzeciego Thora ma toczyć się niemal równo z CA:CW, więc planowałam wkręcić Gromowładnego w fabułę. Wiesz, wydarzył się Rangarok, wyczerpany Thor ląduje na ziemi i ostrzega pokłóconych kompanów przed ″tym z góry″.

    + Nie wiem czy to coś u mnie, ale cytaty nie wyróżniają się od odpowiedzi :)

    Thor: Wiesz, może to, że twoi kumple niemal pozabijali się nawzajem? Albo że część z nich to teraz przestępcy? Takie tam szczegóły, o których Heimdal mógł nie wspomnieć…

    OdpowiedzUsuń