27.11.2016

-N 'rill'iree

Wszyscy: Co u was? Obchodziliście święta (no, Thor raczej nie :P)? Co sądzicie o obecnej sytuacji (zbliżającej się Wojnie Domowej)?

Marlena: Ugh, jak dawno mnie tu nie było! Czy ktoś pamięta jeszcze starą Marlenkę?  W sumie nie taką starą, właściwie zbyt młodą, dlatego przerwa trwała tak długo. Mała nieśmiała Marlenka po prostu bała się do was pisać. Święta? Zeszłoroczne święta... skąd od razu to założenie, że Thor ich nie obchodził? Spędziliśmy je wszyscy razem, nawet Loki był z nami, co prawda związany, ale dla mnie to tym lepiej, nie mógł mi, fance z armii, nic zarzucić, gdy robiliśmy razem "dobrowolnie" masę fotek c: Święta jak marzenie! Ciekawe czy w tym roku Thor znów zabierze Lokiego... ;]

Darcy: Nie pamiętam tamtych świąt, przepraszam! Ale już szykujemy się do tegorocznych. Robimy pierniczki! A Marlena znów zamierza zrobić kutię. Nie mogę tego jeść, to jest za słodkie, ale Thorowi smakuje. To polska potrawa świąteczna, tak? Nie znam się na tym. Ale chętnie bym się czegoś dowiedziała. Może ktoś mi coś opowie? 

Thor: Drugi raz Lokiego nie zabiorę ze sobą... Zgubienny okazał się ten wasz zwyczaj strojenia drzew. Skąd to się wzięło? Wy wieszacie bombki na choinkach, my wieszaliśmy ofiary na dębach. Czemu musieliście wszystko pozmieniać? 

1 komentarz:

  1. Przyznaję, nie sądziłam, że doczekam się odpowiedzi :P

    Malwina: Założyłam po prostu, że Thor nie zagłębił się w ziemską kulturę tak bardzo, by wczuć się w świętowanie jednego z naszych świąt i to do tego religijnych. Jasne, skomercjalizowanych jak diabli, ale jednak.
    + Może zrobimy sobie kiedyś mały blogowy crossover :P? Ask Tony'ego upadł, więc go sobie podkradłam i przyznaję, że Thora w przyszłości też planowałam.

    Jane, Darcy: Co u was? Co zmieniło się przez ten rok?

    Thor: Słyszałeś o rozróbie w jaką wplątali się kilka miesięcy temu twoi midgardccy przyjaciele? I jak idzie załatwianie spraw w Asgardzie?

    OdpowiedzUsuń