20.07.2015

Karasu Kage

Chciałabym zadać pytanie: Thor'owi, Odynowi, Frigg, Jane, Darcy i Marlence: Kto według was zasługuje na tron Asgardu i dlaczego? Macie do wyboru Thor'a i Lokiego. 

Marlenka: Wybacz mi, lecz... ekhem... z przykrych powodów Wszechmatka Frigga i Wszechojciec Odyn nie są w stanie ci odpowiedzieć... Lecz według mnie? Loki jest szaleńcem. Thor idiotą. Loki, gdy miał władzę prawie wywołam wojnę z Jotunheimem. Thor też, a nawet władzy nie miał. Według mnie? Wilcze prawo by w Asgardzie przeszło. No, a w wyborach to pewnie wygrałby Loki.





Darcy: Ja naprawdę nie znam się na polityce, ale uważam, że Loki jest cwańszy. A w polityce trzeba być cwanym, prawda?





Jane: Loki to kompletny szaleniec. Nie dałabym mu władzy nawet nad zdechłą rybą, a co dopiero nad całym królestwem.





Thor: Psotnik ma swój tron, a Asgard wciąż istnieje i nie jest nawet w stanie wojny. W sumie włada nawet trochę lepiej od Odyna. Szkoda, a może i dobrze, że nie wie, iż wiem, że on żyje. Czasami wychodzi to zabawnie, gdy wracam do Asgardu. Mi tu w Midgardzie jest dobrze, a jemu tam. Nad czym rozmyślać?





Marlenka: Nie wiesz co nadejdzie w 2017... Ehehehehe...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz