18.07.2015

Karasu Kage

Hejka... jestem tu pierwszy raz, ponieważ na jednym z postów na Ask Loki zobaczyłam kom Marlenki, więc kliknęłam gdzie trzeba i o to jestem. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Ok... teraz do rzeczy. Kieruje pytanie do Thora: Czy jesteś na mnie zły że gadam z twoim bratem? Jeśli tak to od razu wyjaśnię, że nic do ciebie nie mam i też cie lubię, ale Lokiego tak samo. Po prostu Loki wydawał mi się ciekawą osobą i chciałam go poznać bliżej i tyle. Więc pytam czy nie jesteś na mnie zły?

Thor: Miło mi, iż mnie lubisz. nie jestem zły, czemu bym miał? Nie mogę Ci przecież zabronić rozmawiać z Lokim. Jak widzę w internecie Lokich jest wielu. 



3 komentarze:

  1. Dzięki Thor... to miłe. Bo już wyobrażałam sobie najgorsze.
    A kiedy jesteś ze swoją Jane to wręcz cię kocham... jesteście idealną Parą. I mówię ci to szczerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thor: Ależ czemu? Ja nie gryzę.
      Marlenka: Ale masz duży młot.
      Thor: Mam, albo jest niewidzialny, gdy ten który uważam za niego jest tak naprawdę kopią stworzoną przez Lokiego.
      Marlenka: Jeszcze się zemścisz. Ja to wiem.
      Jane: To miło, że uważasz nas za idealną parę :)

      Usuń
    2. Dzięki Jane...
      Thor. Ja tylko mówię to co widzę, a widzę że jesteście idealną parką... jak z obrazka.
      I nie... to nie przez to że masz wielki młocior.
      I zgodzę się z Marlenką. Nie raz jeszcze będziesz mieć okazję skopać swemu przyrodniemu braciszkowi tyłek. Będziesz mieć dużo okazji.

      P.S. Zainteresowanych zapraszam na mój blog.
      http://rehabilitation-by-avengers.blogspot.com/

      Usuń