25.04.2015

Skipper

Trafiłam do Ciebie z Ask Loki i będę wpadać częściej. Aż dziwne, że tu takie pustki, bo blog jest bardzo, ale to bardzo fajny. Co prawda za filmami Marvela raczej nie przepadam, ale "Thora" akurat obejrzałam z przyjemnością i to nawet aż dwa razy. Muszę przyznać, że nie rozumiem nieco fali zachwytów nad Lokim - kompletnie mi się nie podobała ta reinterpretacja postaci. Loki jako Jotun? Bolesne. :/ Za to Thor był moim zdaniem świetny i idealnie taki jak powinien być. A ten uroczy charakter sprawiał, że co go widziałam na ekranie to się uśmiechałam. Nie mówiąc już o przystojności. ;> To może zadam jakieś pytania... Marlenka: Interesujesz się mitologią skandynawską? Thor: Masz swój ulubiony gatunek kawy? Co najchętniej robisz w wolnym czasie? Co sprawiło, że zakochałeś się w Jane i co w niej najbardziej cenisz? 

Marlenka: Bo Loki czasami przypomina kota, choć nie powinien. No i ogólnie film był epicki. Jednak jeszcze bardziej epicka była moja mina, gdy zorientowałam się (załapałam tak szybko jak Internet Explorer), że Odyna gra Antony Hopkins. Tak, bardzo mi się to wszystko podoba. Charakter mitologicznego Lokiego jest lepszy niż w Thorze, a jeszcze mogę zaakceptować tego z Dziedzica Maski. Tak, to był genialny film xD Mój ulubiony mit to ten z wyjaśnieniem skąd się wzięli beznadziejni pisarze, ale nie pogardzę też nowymi murami Asgardu i miłosnymi podbojami Lokiego :')




Thor: Są jakieś rodzaje? Najchętniej chodzę na polowania z moimi przyjaciółmi, jednakże podczas pobytu w Midgardzie między innymi czytam. Naprawdę podoba mi się "Boska komedia". Jane jest wspanialszą kobietą od niejednej bogini. Jest inteligentna i wyrozumiała. To właśnie te cechy.




Marlenka: Lepiej przyznaj od razu, że ma fajną dupę! Wiemy wszyscy, że ci to chodzi po głowie!




1 komentarz:

  1. Ja tak tylko powiem, że nie ma możliwości zadawania pytań anonimowo, bo masz wyłączone komentarze anonimowe i z nazwą.
    Plus Skipper dodała Cię do linków na naszym blogu, bo też sobie założyliśmy aska. ;)
    http://ask-cas-and-balthazar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń