17.04.2015

- N

Marlenka: Nie musisz pisać całego nicku, wystarczy samo "N" :) Marnelka, Thor, Jane, Darcy: Dwie rzeczy, które zabralibyście na bezludną wyspę i dlaczego? Frigg: Co pomyślałaś, gdy Odyn powrócił do Asgardu z jotuńskim dzieckiem? Odyn: Jakie czyny twoich synów sprawiły, że byłeś z nich najbardziej dumny?

Marlenka: Chwała opcji kopiuj/wklej xD  Jeśli jednak wolisz "N" mogę pisać "N" :) Na pewno taśma klejąca. Z taśmy klejącej można zrobić wszystko. I maczetę. Ja tak cholernie lubię ostre rzeczy, że nikt mi ich do ręki nie daje.



Thor: Mjolnir. Z nim mogę wszystko. Między innymi odlecieć z takiej wyspy.

Jane: Thora.
Marlenka: Zdumiewasz mnie czasami :')

Darcy: Telefon i okręt podwodny.

Frigga: Byłam wściekła. Chyba jak każda kobieta, której mąż wraca z niemowlęciem pomyślałam, że mnie zdradził. Jednak gdy wszystko mi wytłumaczył i wzięłam Lokiego na ręce, od razu wiedziałam, że to mój chłopiec.

Odyn: Thor jest silny i odważny. Loki mądry i sprytny. Dobry król powinien mieć i to, i to. Dlatego lepiej im wychodzi współpraca niż niezgoda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz