16.07.2015

Thor: Wiesz co? Loki żyje. I zamieniony w Odyna rządzi sobie spokojnie Asgardem pod twoją nieobecność xD I oczywiście FMK: Malekith, Loki, Jane. Marlenka: Szkoda, że prawie w ogóle nie ma tu pytań, bo blog super. Sama nie jestem fanką Thora, ale go lubię ;) Radziłbym ci gdzieś zapromować swój blog, wtedy na pewno będzie lepiej :). Darcy: Jak się tam żyje? Jane: A tak przy okazji to jak tam ci Aid żyje z Thorem? Potrafi być romantyczny? Poświęca ci choć trochę czasu? ;) Dobra, żartuje, na pewno jest miły xD Macie jakieś plany na przyszłość?

Thor: Tak. Już gdzieś to słyszałem. Ale co ja teraz mogę? Póki nie wypowiada nikomu wojny może tak w sumie zostać. Inaczej fabuła zostanie całkiem zepsuta.Jeśli już muszę... Zabiłbym Malekhita, ożenił Lokiego i przespał się z Jane.

Marlenka: Dziękuję bardzo, ja też nie jestem fanką Thora :D Ale ja naprawdę nie mam bladego pojęcia gdzie xD

Darcy: Jestem stażystką osoby, która dostała nobla, mam swojego stażystę i znam kilku bogów. Jest super! :D

Jane: Tak, Thor jest bardzo miły i romantyczny, ale niestety jeszcze nie mamy planów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz