28.04.2015

Skipper

Marlenko: Czy jest jakaś geneza Twojego nicku? Bo mi się tak pięknie kojarzy z "Pingwinami z Madagaskaru". Tak btw. Ja "Thora" obejrzałam właśnie dla Hopkinsa, bo to mój ukochany aktor zaraz po Connerym. Odyn: Co sądzisz o sir. Anthonym Hopkinsie? Czy uważasz, że należycie oddał Twoją osobowość i boski majestat? A może coś Ci się nie podobało w jego interpretacji?

Marlenka: Ależ tak! Niestety nie mam na imię Marlenka :( Za to nick jest właśnie od tej Marlenki xD Muszę przyznać, iż pytaniem do Odyna to mnie zgęłaś ;o Hopkins nie wypadł dobrze w roli Odyna według mnie. Mu pasuje tylko rola psychopaty xD



Odyn: Nie powiem, iż cieszy mnie, że jakiś Midgardczyk udaje mnie w filmie. 

1 komentarz:

  1. Hue hue. W takim razie Skipper pozdrawia Marlenkę. Na mnie nawet w prywatnym życiu tak mówią i właśnie od Pingwnów ;)
    A tu potwierdzam. Nijaki był, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń