7.03.2015

-N

Jane, Thor: Myślicie o przyszłości waszego związku? Ciężko chyba żyć ze świadomością, że jedno z was będzie żyć tysiące lat a drugie umrze o wiele wcześniej? Darcy: Twoja największa wpadka? Marlenka: Zainspirowana innymi marvelowskimi askami, postanowiłam stworzyć własnego- winterask.blogspot.com dotyczącego głównie Bucky’ego, ale również Sama. I jeśli nie masz nic przeciwko, dodałam cię do polecanych :)

Thor: To nie jest naszym problemem. Znacznie gorsze jest to, iż żyjemy w dwóch różnych światach.




Jane: Mam nadzieję, że będziemy mieć wspaniałe dzieci. Nie ma co myśleć o tym co będzie. Lepiej żyć teraźniejszością.



Darcy: Kiedyś powiedziałam do swojego profesora na studiach "Proszę pani". W sumie to jego wina, że ma dłuższe włosy ode mnie.




Marlenka: Będę wpadać, dodam do obserwowanych i polecanych. Podoba mi się pomysł z Bucky'm. Może uda mi się przekonać moją przyjaciółkę, by nie bała się zapytać. Ona uwielbia Bucky'ego prawie tak bardzo jak ja Loki'ego :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz